zwyczajni i niezwyczajni... w sieci
STARTFORUMBLOGIGALERIAKONTAKT/ WSPÓŁPRACADORADCA PRAWNYPORADY DIETETYKA
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.

Nawigacja
START
FORUM
BLOGI
GALERIA
LINKI

Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 138
Najnowszy Użytkownik: zetes

Ostatnio online
Karolina< 5 mins
AlicjaSz02:41:25
MG Elucha08:07:00
Tomasz Cz 3 days
Asiunia 4 weeks
smallbob25 weeks
Andrzejon54 weeks
kruszynka9761 weeks
zetes65 weeks
CeeM98 weeks

POLUB NAS!

Kilka kroków do zgrabnej sylwetki
- MG Elucha





Z każdej strony bombardują nas wychudzonymi modelkami i wmawiają, że to jest piękne, więc sami zaczynamy w to wierzyć.
Czujemy się źle. Widzimy siebie jako wielorybki pływające wśród ławicy małych rybek.
Zapada decyzja - czas na dietę.
No dobrze. Tylko którą? Internet huczy od porad!
Męczymy się z różnymi dietami, katujemy się, głodzimy... to wszystko, by zachować szczupłą sylwetkę.
Potem jest kryzys. Odpuszczamy, aby w końcu znów wrócić do punktu zero - znów przybieramy na wadze.

Nie jestem specjalistą z dietetyki. Nie mam dyplomu, ani certyfikatów.
Mam za to doświadczenie - zdobyte na własnej skórze i nim właśnie chciałabym się podzielić.

Po pierwsze - regularność w jedzeniu.
Posiłki powinniśmy przyjmować co 2 (góra 3) godziny, a pierwszy posiłek (czyli śniadanie:)) nie powinien być później niż pół godziny po przebudzeniu.
Jedzmy nawet, gdy nie czujemy głodu. Nie muszą być to uczty każdorazowo. Na drugie śniadanie wystarczy np.szklanka soku, jabłko, banan, czy inny owoc.

Po drugie - woda.
Wodę należy pić często i małymi łyczkami.
Wielokrotnie sięgamy po picie, gdy odczuwamy pragnienie, ale najlepiej jest nie dopuszczać do tego, by to pragnienie się pojawiło.

Po trzecie - warzywa.
To nasi sprzymierzeńcy! Powinny być obecne w minimum 3 posiłkach.
Warzywa najlepiej zjadajmy na surowo, gdyż spowalniają spalanie cukru. Ugotowane (np. marchewka) mogą podnosić jego poziom.

Po czwarte - owoce.
Choć bardzo zdrowe, to jednak trochę zdradliwe. Nie jedzmy ich po godzinie 17, bo zawierają cukier, z którym nasz organizm może sobie nie poradzić.

Po piąte - pieczywo.
Pewnie nie muszę o tym wspominać, ale nie mogę się oprzeć - chlebek biały, tostowy i białe bułeczki zastąpmy pieczywem razowym.

Po szóste - ograniczajmy:
ziemniaki, makaron (jeśli jemy, to ugotowany al dente),biały ryż, gotowaną marchewkę, warzywa strączkowe, sery żółte i topione

Poza tym ostatni posiłek najlepiej spożyć na 2-3 godziny przed snem.

Nie zapominajcie o ruchu!
Latem jest łatwiej. Można pospacerować, wyskoczyć na rolki, czy rower.
Zimą proponuję poskakać na skakance :)

POWODZENIA!

powiększ






Dodane przez MG Elucha
dnia 07/02/2015 21:03
0 Komentarzy
734 Czytań - Drukuj

Komentarze
Brak komentarzy.

Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.

`REKLAMA

ZAPRASZAMY DO KRÓTKIEJ REJESTRACJI I DO ROZMÓW NA FORUM
Design by: d4u.hut2.ruPowered by PHP-Fusion © 2003-20052364147 Unikalnych wizyt

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie